loading...
یورفان(بیاوببین)
amir بازدید : 715 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود در ادامه مطلب

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

محصول: امریکا

زبان: دوبله فارسی

کیفیت: خوب

سال انتشار: 2013

موضوع=انیمیشن.کمدی.خانوادگی/مدت زمان=95 دقیقه

خلاصه ی داستان: در مجاورت خانه ای واقع در یک منطقه شاد بیرون شهر که با چوب های پرچین سفید و بوته های پر از گل رز احاطه شده خانه ای سیاه با حیاطی بدون چمن قرار گرفته که هویت آن برای اهالی محل و همسایگان مجهول و نا معلوم است. این خانه یک پناهگاه بزرگ مخفی در قسمت زیر زمین خود دارد. در خلال فیلم ما متوجه می شویم که گرو در حال برنامه ریزی برای بزرگ ترین سرقت مسلحانه تاریخ زمین است. او می خواهد ماه را به سرقت ببرد. بله درست متوجه شدید ماه را  ....

 دانلود نسخه 720p انیمیشن

 دانلود نسخه 1080p انیمیشن

 

 دانلود صدای دوبله فارسی انیمیشن

برچسب ها دانلود دوبله فارسی کارتون من نفرت انگیز , من نفرتانگیز Despicable Me دانلود کارتون انیمیشن کوتاه , دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 راسخون , دانلود انیمیشن کارتون جدید و فوق العاده من نفرت انگیز 1 , دانلود انیمیشن Despicable Me 1 دوبله فارسی , دانلود دوبله فارسی انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me , دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 دوبله فارسی , دانلود انیمیشن Despicable Me من نفرت انگیز با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن من نفرت انگیز , دانلود Despicable Me 2010 2D 3D انیمیشن من نفرت انگیز , کلیپ انیمیشن من نفرت انگیز 1 آپارات , تریلر انیمیشن من نفرت انگیز2 (1) آپارات , ارم دانلود دانلود انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me , ارم دانلود دانلود انیمیشن دوبله فارسی من نفرت انگیز 2 , مرجع آموزش زبان ایرانیان دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 2 , دانلود دوبله گلوری کارتون من نفرت انگیز , انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me (دوبله و زبان اصلی) , دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 1 با دوبله فارسی دانلودآهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 300
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 2,405
  • بازدید سال : 24,072
  • بازدید کلی : 177,231