loading...
یورفان(بیاوببین)
amir بازدید : 220 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

بقیه در ادامه مطلب

جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94

جدیدترین مطالب و استاتوسهای خنده دار فیسبوکی

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

من برعکس همه
پشت خنده هام غشه

چیه؟ فکر کردی غمه؟
برو بابا من اینقدر میخندم که غش کنم والااااا

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

داریـم بـه مـاه رمـضان نـزدیـک مـیـشـیم
.
.
.
.
کـم کـم بـیـماری هـا داره شـدت مـی گـیـره :-)))

*

 

**جدیدترین طنز های لاین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

ﺩﯾﺸﺐ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﻧﻪ
ﻧﯿﺴﺖ , ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ…
ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟؟
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ !!!
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺖ !
ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﯾﻨﺎ 3 4 ﻣﺎﻫﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻓتن 😐

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

مامانم واسه دفعه هزارم تو یه دقیقه ازم پرسید نمازتو خوندی؟
منم گفتم پ ن پ نوشتم
چنان پس گردنی اصابت کرد یهویی لوزالمعدم با فکم تغییر مکان داد
الان من اصلا نمی دونم پ ن پ چیه الکی مثلا من سر به راه شدم

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯿﺘﺎﺑﻪ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺎ ﺑﻬﺶ
ﻓﻮﺵ…….. ﺩﺍﺩﯾﻢ!!
ﺧﺐ ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﮔﺮﻣﺎ ﯾﻮﺍﺷﺘﺮ ﻭﺣﺸــﯽ ..

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

خونه شما رو نمیدونم ولی تو خونه ما همه وسایل تو روزهای تعطیل که

تعمیرگاه ها بسته ان یا لوازم یدکی ها تعطیلن خراب میشن

ادم برای یعنی اتحادی که لوازم خونه ما تو این قضیه دارن گروه۵+۱نداره

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

پسر داییم با یه دختری دوست شد
چند وقت پیش شوخی شوخی رابطشون جدی شد…..
دختره دیوونش شده ، جوری که با تیغ رو دستش نوشته کیوان 😐
الان یه هفتست بزرگ های فامیل جلسه میگیرن که
.
.
چطور به دختره بگن بت دروغ گفته ،
این اسمش کیوان نیست کامبیزه

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …
همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم …
لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش
من دیگه درس نمیخوووونم اصلا !!! ^_^

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

عایا از کوتاهی قد رنج می برید
عایا از چاقی اندام در عذاب هستید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فدای سرم من از خوشتیپی و خوش اندامی لذت می برم :-)))

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

مکالمه تو تاجیکستانی:
-سلام شنبه، دوست داری یک شنبه بریم به دوشنبه؟؟؟
سه شنبه هم گفت میام. چهار شنبه مریضه نمیاد. اگ بیایی
پنج شنبه میریم جمعه برمیگردیم ^_^
– بریم.

*

*&*&*&* لرپاتوق وبلاگی برای باهم بودن و باهم خندیدن *&*&*&*

*

پست کپی از بچه های گروه لاین :

من ی پرنده م….

آرزو دارم….

.

.

.

.

ای وااااای……
پیشی منو خورد.. :(
حیف شد…
میخواستم بگم کدومتون یارم باشیدا… :))

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

بـا بـابـام نشســـتیم آخر شبــی فیـــلم ترسناک ببینیــم
مــامــانم دوییده پاییــن خامـــوشش کنیــــــــــــــــــــــــــد
من تنهـــا باشــم میتـــرسم
مــن : خــو شمـا نبیـــن 😐
مـامـانم : تو یکی هیــچی نگو
بـابـام : صــداشم کمـــه که خانــوم
مـامـانم : گفـــتم کسی حق نداره فیلــم ترسناک ببیــنه… فکــر ٍ اینکه شمــا دارین فیلم ترسنـاک می بینیــدم منُ میــترسونه…
خامـــوشش کردم… ی ساعــت بعد ب حسـاب ٍ اینــکه خوابش برده … با بـابـام دوباره فیلــمه رو گذاشتیــم …
وسطـای فیلم بود..مامـــانم…ایـمان ُ (داداش کوچولوم) تو خواب بود ُ بغل کرده آورده پایین
با گـــــــــریه و داد مگـــــــه نگفـــــتم نبیـــــنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابام ا ترســش دوشاخه رو کشیــــــد
مـن و بابام : 0_0 یا ابوالفضـل
چی شــــــــــده ؟؟؟؟؟؟
مامـانم : ای خـــــــداااااااااا چرا اینا اینجـــوری میکنن..؟؟؟ چرا میــگم فیلم نزارین باز میـــزارین؟؟ شمــا دوتا گنده بـک نمی ترسیــن من و این طفـل معصــوم چه گناهی کـــردیم؟؟؟؟؟؟؟
مـن 😐
بـابـام 😐
طفـل ٍ معصــوم که خواب بود 😐
” پارســـالم یکی از فیــلمامو که ازقضارو سی دیش عکــس ترسناک بودُ شکونـد گفت این تو خونه باشه من میــترسم”
حرفـــی ندارم دیــگه :)

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

مورد داشتیم دختره رفته حموم دیده اب داغ میاد ولی اب سرد نمیاد

داد زده بابا انقد پول اب رو ندادید تا یطرفش کردن
.
.
.
.
.
میگن باباش رفته تو زیرزمین بهشم نزدیک میشی گاز میگیره…

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

بـه مـامـانـم مـیـگم :
اگـر بـهـشت حـق تـوست ، چـرا در دستـانـت نـیست و زیـر پـاهـایـت قـرار دارد؟
.
.
.
.
.
.
.
.
جـواب داد:
قـشنـگ بـود
تـو واتـساپ بـفرستـش ㄟ(ツ)ㄏ

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

ﻭﺍﻛﻨﺶ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﻣﻜﺎﻟﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮﻥ:
.
.
.
.
ﭘﺴﺮ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﻳﻲ:ﺗﻠﻔﻦ ﻭ ﺑﻐﻞ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭ ﻣﻴﺮﻩ ﺗﻮ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﺵ…
ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮی:ﺗﻠﻔﻦﻭ ﻣﺎﭺ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﭘﺴﺮ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ:
*141*1#
:l

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

دقت کردین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همیشه خنده دار ترین موضوع ها زمانی به مغزت میرسه
که “وسط” مراسم ختم هستی؟

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

اقایون اول آشنایى چنان سوالات فلسفى از زندگى از ادم میپرسند
که تو گوگل هم سرچ کنى فقط لایک میزاره!!!!!!
ولى یه کم که میگذره فقط یه سوال دارند……
.
.
.
شام چى داریم؟؟؟؟

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

یکی دوسال پیش که آهنگ شادمهراومده بودهمون که میگفت ازآدمایه شهربیزارم چون بایکیشون خاطره دارم یکی ازدوستایه ماهم اومدبخونه گفت ازآدمایه شهربیزارم چون باهمشون رابطه دارم تازه وقتی ماداشتیم زمین وگازمیگرفتیم فهمیدچی گفته

دوستم:|
ما:o
شادمهر:(
بازم ما:))

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

با برادر گودزیلای دهه هشتادیم دعوام شد
برگشته میگه:اصلا میدونی چیه؟؟؟مامان و بابا منو از مغازه عمو هوشنگ خریدن ولی تو رو از توی جوب آب های باغ مش غلامعلی پیدا کردن
من(0_0)
عمو هوشنگ(دارای شیک ترین مغازه شهر) :)))
مش غلامعلی(دارای باغی متروکه و درب و داغون) :((((

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

دوستم یه عطر گران قیمت خریده بود. کمی ازش به لباسش زد بعد گفت:

با گوشیت یه عکس ازم بگیر، جوری که معلوم باشه عطر زدم.

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی خرداد 94**

*

فردا شب میخوام برم عروسی .. دقیقا وسط پیشونیم

یه جوش بیشور و نفهههم ابراز وجود کرده میگه مگه میشه تو بری عروسی من نباشم

… منم میام ..منم میام..

اصن رفتن به عروسی و دراومدن جوش روی صورت رابطه مستقیم داره کثافت ))):

*

**جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94**

*

جدیدترین پست ها و مطالب شبکه اجتماعی تابستان 94

جدیدترین مطالب و استاتوسهای خنده دار فیسبوکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 300
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 34,960
  • بازدید کلی : 188,119