loading...
یورفان(بیاوببین)
amir بازدید : 93 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود در ادامه مطلب

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

 

 

آهنگ مرتضی پاشایی

Download Download

حجم: 7.54 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Mehrzad Amirkhani – Donya Donya

متن ترانه ی دنیا دنیا با صدای مهرزاد امیرخانی:
بعضی حرفا گفتنیه بعضیاشم نگفتنی
گفتنیا رو که اینجا گفتم نگفتنیارم بیخیال
دنیا دنیا گرفتی از من هر چی عاشقش شدم
دنیا دنیا بازم که موندم اینجا تنها با خودم
دنیا دنیا بازم که بد شدی با زندگیه من
دنیا دنیا کی خواسته بود بدی تو زندگی به من بیخیال بیخیال
بیخیال زندگی من باش بیخیاله اون که خیسه چشماش
بیخیال اونکه ساده رفته بیخیاله آخرای هفته
بیخیال خنده هایه زوری بیخیاله اون همه صبوری
بیخیال هر چیزی که کم بود اما دنیا اون برادرم بود
بیخیال دستای کبودو بیخیال هر چیزی که بود و
بیخیال گریه زیر بارون بیخیال عاشقانه هامون بیخیال
دنیا دنیا ما بیخیال شدیمو تو نمیگذری
دنیا دنیا منو همیشه سمت گریه میبری
دنیا دنیا تو هیچی نیستی غیر خاطراته من
دنیا دنیا چه زجری میکشن اونا که عاشقن بیخیال بیخیال
بیخیال نسبتای خونی بیخیال حسرته جوونی
بیخیال ژسته بی گناهی بیخیال عشقه اشتباهی
بیخیال روزایه بی پولی بیخیال شعرای اصولی
بیخیال هر چی باورم بود اما دنیا اون برادرم بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 300
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 2,512
  • بازدید سال : 24,179
  • بازدید کلی : 177,338